Sunday, February 3, 2013

haiii allls . lame aku tak update blog aku . aku rase ni first post after spm . hehe . wanna ask how was my life after spm ? aku rase ade baik dan buruk lepas spm . sebelum habis spm , macam macam aku rancang but after habis exam boleh kira la berapa banyak plan yg berjalan . but for your information , most of that plan tak dilaksanakan ! haha , sbb tak ade FULUS :( Hahaha , till now keje aku tanam anggur je . however , hubungan aku dengan membe tetap erat same mcm dulu . Selalu lepak dengan NurFarah Syazana , Nor Dalila Saadah dan Noor Ashikin . iloveyou girls <3 hmm , masalah tetap wujud even after spm . kita tetap tak dapat lari daripada masalah . Right ? So face it bravely ! Hmm , aku reti nak berlagak kuat , tapi aku rase letih sangat . aku akan mengaku kalau aku yang bersalah . Jangan risau , ape pn akibatnya aku tetap terima . Aku redha . luckily , aku ade membe yang always support aku . tak kira ape pn masalah yg aku hadapi . thanks friends . about couple ? no comment . hehe . aku nak tanya korunk hidup single best or ade pasangan lg best ? aku rase kapel ni bahagia dia kejap je . because when they start bored , they will look after other girls . lain la kahwin kan ? insyaAllah kekal . hahaha . so what is your comment ? hehe . nasihat aku at korunk , jangan terlalu baik dengan orang sehingga mendatangkan salah faham . same macam ape aku pernah buat dulu . akibat daripada perbuatan tuh akan membuatkan hati kita sendiri sakit . okayy la guys , lain kali aku update bolg aku lagi ye . take care!

No comments:

Post a Comment