Tuesday, November 8, 2011

iloveyou FRIEND :))

aku rase kehilangan yang amat besar dalam hidup aku . Kalau kite terlalu sayangkan someone , kita pasti akan terluka if something bad happen . ihatehim but ilovehim . huh ! cam ne tuh ? mesti kowunk ta pham kan . HAHAHAHA . Nevermine , i will try my best to start a new life without him . chaiyok chaiyok :)) aku doakan kebahagiaan kowunk ! i promise i would not disturb u anymore . Berbaloi kan kalau kite berkorban demi orang yg kite sayang ? even perit . huhu .









p/s : aku tak nak jadi lonely macam ni . HAHAHAHA .

kawan-kawan yang always teman aku . tengs SAHABAT ! hope our friendship will stay forever ! AMIN .



NURFARAH SYAZANA A.K.A NONOMEY :D
NOOR ASHIKIN :))
NOR DALILA SA'ADAH (:
ARNI AZMIDA :)
















No comments:

Post a Comment